SÜKÛTUN ÇIĞLIKLARI:.

Çığlıklarımız nostaljiye mahkûm olamaz. Nostaljilere mahkûm duygulardan ne hayır gelir. Bizim çığlıklarımız mazidir, haldir ve istikbâldir.

Üşüyorum – Muhsin Yazıcıoğlu

Posted by Mecnûn 02/04/2009

Şair Ruhlu Büyük Devlet Adamı… 1980 lerde Uğruna öldü Devlet tarafından işkencelere maruz kalsada devletini seven Büyük adam. Adam gibi adam Yiğit Alperen. Senin Gibi İnsanlar Her zaman gelmez bu Dünyaya…

11 Yanıt to “Üşüyorum – Muhsin Yazıcıoğlu”

  1. yasemin said

    sivas a ve dünya ya gelmeyecek bi insani aldınız yanınıza kar mı kalacak sandınız onun izindeyiz bunu yapanları elbet birileri yok edecek etme bulma dünyası Koca resisim sen rahat uyu

  2. birgül said

    bu kadar büyük bir acıya dayanmak için ALLAH bize güç versin onun gibi bir devlet adamı bir daha dünyaya gelirmi acaba gelsede onun yerini kim tutarçok büyük bir acı milletimizin
    başı sağ olsun

  3. RAGIP KEVE said

    BAŞBUĞUMUZ GİBİ sende hep yaşayacaksın hem de gerçek dünyada meleklerle ve ahirete göçmüş sevdiklerinle birlikte

  4. tülay said

    muhsin abi ölüm sana hiç yakışmadı.seni hiç unutmayacağız.sloganımız ”bir kurt cennete uçtu bin kurt doğdu”
    olsun.hepimizin başı sağ olsun.

  5. şerafettin KAraduman said

    hayat bir imtihandır. Hayat bir sermayedir.Herkez bir başrol oyuncusudur.Bizlerde bizden önce gidenlerin şahitleriyiz.İşte açık gönül ile diyorum ki, Sen Muhsin ağbim çok güzel bir hayat ve rıza noktasında bir hayat yaşayarak gittin.Yerin layık olduğun yerdir.inş.

  6. şerafettin KAraduman said

    cuma akşamı kral karadeniz televizyonun da ze mahşer osman öztunç kardeşimin programında Alparslan TÜRKEŞ ve Muhsin YAZICIOĞLU kardeşimin anma programını icra edeceğiz.inş.

  7. samet said

    Bence bu yapılanlar yanlarına kar kalmaz çok değerli bir büyüğümüzdü çok üzgünüz ve çok özlüyoruz ah be reis ah ah bi çıkıp gelsen ben ölmedim desen BEN ÖLMEDİM DESEN o puslu gözlerinle bize gülümsesen o soğuk dudaklarınla üşüyorum desen ÜŞÜYORUM BE REİS ÜŞÜYORUM HEMDE ÇOK ÜŞÜYORUM HEMDE ÇOOOOKKK SENİ UNUTMAYACAĞIZ SEN HER ZAMAN KALBİMİZDESİN ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM MEKANI CENNET OLSUN HZ.MUHAMMEDE KOMŞU OLSUN.

  8. savaş usta said

    ustaaaaa sen birkere üşüdün be şimdi bizi bırakıp gittinya biz her gün üşüyoruz sol yanım acıyor usta hemde çok acıyor mekanın cennet olsun hz muhammet saav komsun olsun inş allah merhamet sabibir hiçkimsenin yanına yaptıgı kalmaz diyorum bir alperen gitse bin alperan gelir ohalde slogan hem aynı ve hp aynı olacaktır bunu deyiştirmeye kimsenin gücü yetmez allah ın izniyle DURMAK YOK YOLA DEVAM hep birlikte mutlu yarınlar için durmayalım yola devam edelim diyorum

  9. sayın başkan sen benim yigit merhametli adamımısın’ahmet aksoy nigde
    51100

  10. mustafa said

    Rahmetli son yolbaşçımız Muhsin Yazıcıoğlu sevdiklerine kavuştu. İnşallah o şimdi PEYGAMBER EFENDİMİZ(S.A.V.)İN yanındadır. başımız da bulunan fırıldaklar düşünsün sonunu…

  11. MEKANSIZ KASIM said

    MUHSİ BABA YA SELAM ALPEREN LER DÖNMEYECEK HAK OLAN DAVADAN kaybedilmeyecek degerleri kaybediyor birimiz kayboluyorsak hepimiz kenetleniyoruz muhsinler ölmez vatan bölünmez BU VATAN BİZİMDİR BİZİM KALACAK HER ŞEHİDİMİZİ ÖLDÜMÜ SANARSIN ŞEHİDİN OĞLU ŞEHİTTİR

    B U V A T A N D A YAŞAMAK Ş E R E F T İ R ŞEREF ŞEREFSİZ ALÇAKLAR

Bir Cevap Yazın

 
