SÜKÛTUN ÇIĞLIKLARI:.

Çığlıklarımız nostaljiye mahkûm olamaz. Nostaljilere mahkûm duygulardan ne hayır gelir. Bizim çığlıklarımız mazidir, haldir ve istikbâldir.

Muhsin Yazıcıoğlu’nun Şiir Kitabı

Posted by Mecnûn 02/04/2009

www.kitapyurdu.com'dan satın alUşşaki adlı Kardeşimizin Yorumudur.Bir devrin “Ülkücü ağabey”i, bugünkü devrinse dürüst siyasetçisi ve bir türlü beklenen yükselişi gösteremeyen bir partinin başkanı Muhsin Yazıcıoğlu’nun bir diğer yönü, bilinmeyen demeyeceğim bu yönü için televizyona çıktığı programlarda da bu yönünden çokça bahsediliyor. Kitap hakkında konuşmak gerekirse, -ben de partisinin destekçisi bir aileden geliyorum- kitabı bana babam bir kongre sonrası almıştı. Şiire ilk başladığım sıralar… Okudukça, şiirler hoşuma gitti. Serbest şiire bakışımı değiştiren kitaplardandır bu. Zırlamayan, mananın ipini koparmayan bir kurgulama… Sıkmayan, duru bir dil. Muhsin Bey’i az-çok tanırım, uzun yıllarını cezaevinde geçirmiş ve hiçbir suçunun olmadığına kanaat getirilip serbest bırakılmış bir insan… Onun hakkındaki bu bilgiyi göz önüne getirirsek, kitap büyük bir duygu yoğunluğunun eseri. En çok aklımda kalansa, “beni dört duvar arasına tıktılar, ama ben aslında burda değilim, benim ülküm madde mi ki?” anlamına çıkan birkaç mısraı vardı, gerçekten okunması gereken bir şiir kitabı.”

14 Yanıt to “Muhsin Yazıcıoğlu’nun Şiir Kitabı”

  1. mustafa said

    ÜŞÜYORUZ KOCA REİS

  2. ibo şanverdi said

    seni çok severdik ve sevmeye devam edeceğiz koca reis mekanın cennet olsun.

  3. hüseyin said

    sen alperenlerle ülkücüler arasında bir köprüsün ve öyle kalacaksın kocareisim.mekenın cennet,komsun muhammet(s.a.v)olsun

  4. hayrettin fidan said

    el meru meamen e habbe kısı sevdıgıyle beraberdır bızde seninle bereberiz koca reis mekanın cennet olsun kabrin nur olsun

  5. faruk alıcı said

    senyoksun ya başbuğum: ermeni gardaş oldu
    sen yoksunya başbuğum:azeri öksüz kaldı
    sen yoksunya başbuğum:kıbrısı rumlar aldı
    sen yoksunya başbuğum:köyü çakallar sardı
    sen yoksun ya başbuğum:KOCA REİS İ ŞEREFŞİZLER ALDI

    ÜŞÜYÜYORUM.

  6. selvi said

    şimdi bütün Türkiye üşüyor muhsin abi

  7. mustafa said

    paşam se yoksun üşüyoruz

  8. mustafa özdoğan said

    güneşimi kapatmayın pencerelerim üşüyorum

  9. yasin özdoğan said

    paşam unutulmaz bir büyüksün

  10. SEDAT ÖZTÜRK said

    Sivasa Yaz Gelmeyecek Koca Reis Üşüyoruzz . . .

  11. HÜSEYIN CAVUS said

    Muhsin Yaziciogluna Allahtan rahmet degerli Ailesine ve Türk milletine bas sagligi diliyorum Allah mekanini cennet
    Peygamber s.a.v sefaatina nail eylesin.

  12. soner küşüm said

    muhsin başkan seninle olduk hep seninle olacağız ruhun şaad olsun sen üşürken biz yandık çook sevdik hep seveceğiz yolundayız izindeyizz.

  13. sana sölenecek bir çok şey var laakin destan yazssam gene yetmez başbuğum o milletin meclisnde bir sana güvenirdim artık kalmadı kimseye güvenim sen öle farklıydınki doğruyu söyleyeni kovmayan destekleyen sahip çıkandın dahası. RABBİM seni üşüdüğün an aldı bizlerden sen üşüdün biz kavrulduk kor ateşten heryerde seni anarım şimdi biliyorum yok artık gelemezsin geri ama seni unutmayacağız ALLAHIN RAHMETİ SENİNLE OLSUN

    şimdi heyy!!!! aplerenler kardaşlarım ağabeylerim muhsin hocamızı yaşatacaksak onu taşıyalım herkes reisin resmii tişörtlere bastırsın koca reisim le dolanmak istiyorum sizlerde istiyorsanız durmayın…

  14. soner küşüm said

    muhsin yazızıoğlu b.b.p soner küşüm

Bir Cevap Yazın

 
