SÜKÛTUN ÇIĞLIKLARI:.

Çığlıklarımız nostaljiye mahkûm olamaz. Nostaljilere mahkûm duygulardan ne hayır gelir. Bizim çığlıklarımız mazidir, haldir ve istikbâldir.

  • “Bismillah Her Hayrın Başıdır”

    bismillah.gif
  • Bu blogu takip etmek ve yeni gönderilerle ilgili bildirimleri e-postayla almak için e-posta adresinizi girin.

    Diğer 8 takipçiye katılın

  • Kitap Kitap Kitap

  • MP3 ÇALAR

    Aşadaki MP3 ÇALAR ı dinleyebilmek için klasörlerden dinlemek istediğinizi klasörü seçin. Daha sonra da içindeki dosyalardan istediğiniz mp3 ü tıklayın. Ayrıca Dinlediğiniz dosyanın üzerinde mause nuzun sağ tuşuna basarak indirebeilirsiniz.
  • Fotoğraflar

    142_Buyuk

    141_Buyuk

    112_Buyuk

    98_Buyuk

    95_Buyuk

    91_Buyuk

    87_Kucuk

    85_Buyuk

    82_Buyuk

    81_Buyuk

    Diğer Fotoğraflar
  • RNK’dan

    soz.jpg
  • Işık Adam Şiiri

    Fethullah Gülen Bediüzzaman Said Nursi
  • Twitter Güncelleştirmeleri

    Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

  • Osmanlıca Kursu İndir

    1. Bölüm indirbutonu.jpg

    2. Bölüm indirbutonu.jpg

    3. Bölüm indirbutonu.jpg

    4. Bölüm indirbutonu.jpg

    5. Bölüm indirbutonu.jpg

    6. Bölüm indirbutonu.jpg

    7. Bölüm indirbutonu.jpg

    8. Bölüm indirbutonu.jpg

    9. Bölüm indirbutonu.jpg

    10. Bölüm indirbutonu.jpg

    Tamamı indirbutonu.jpg

  • Mayıs 2008
    P S Ç P C C P
    « Nis   Haz »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • Toplam Gösterim

    • 452,315 gösterim
  • Meta

  • Aktif Ziyaretçi

    page counter
  • Tavsiye Linkler

    sızıntı okumak hayatı okumaktır
  • linkk
  • Linkler

Bu diyaloglar güldürüyor!

Posted by Mecnûn 11/05/2008

Gerçek Telefon kayıtlarından derlenmiş teknik destek – Müşteri diyaloglarını okurken gülmekten kırılacalsınız.

 

Müşteri: Merhaba ben Ayşe. Disketimi yuvasından çıkaramıyorum da…

Tek. Destek: Çıkartma düğmesine bastınız, değil mi?

Müşteri: Elbette. Sıkıştı herhalde

Tek. Destek: Tamam hanımefendi not alıyorum. Bir arkadaş gelir bakar.

Müşteri: Bi Dakka! Disketi henüz yuvasına koymamışım, masanın üzerinde duruyor. Afedersiniz.

___________________________

Tek. Destek: Nasıl bir bilgisayarınız var Ömer Bey?

Müşteri: Beyaz

___________________________

Tek. Destek: Ekranınızın solundaki ‘Bilgisayarım’ ikonunu tıklar mısınız?

Müşteri: Sizin solunuz mu, benim solum mu?

___________________________

Tek. Destek: Günaydın. Size nasıl yardımcı olabilirim?

Müşteri: Merhaba. Yazıcım çalışmıyor da…

Tek. Destek: Anladım. Başlat tuşuna basar mısınız?

Müşteri: Bak dostum! Ben Bill Gates değilim. Bana öyle teknik konuşma!

___________________________

Müşteri: Merhaba Ben Aysu. Bilgisayarımdan çıktı alamıyorum. Her deneyişimde ‘yazıcı bulunamıyor’ diye bir ikaz yazısı çıkıyor. Yazıcıyı kaldırdım, ekranın önüne koydum, hala ‘yazıcı bulunamıyor’ diyor.

___________________________

Müşteri: Yazıcımdan renkli çıktı alamıyorum. Bir şeyi mi eksik acaba?

Tek. Destek: Yazıcınız Renkli mi?

Müşteri: Aaah! Afedersiniz ya…

___________________________

Tek. Destek: Şimdi ekranınızın üzerinde ne var hanımefendi?

Müşteri: Eşimin doğum günümde hediye ettiği ayıcık. Niye?

___________________________

Müşteri: Klavyem çalışmıyor

Tek. Destek: Bilgisayara bağlı mı acaba?

Müşteri: Bilgisayarın arkasına ulaşamıyorum.

Tek. Destek: Klavyenizi elinize alın ve on adım geriye gidin.

Müşteri: Tamam

Tek. Destek: Klavye sizinle geldi mi?

Müşteri: Evet

Tek. Destek: Bu klavyeniz bilgisayara bağlı değil demek oluyor.

Müşteri: A-a! Masada bir klavye daha var… Hah! Bu çalışıyor.

___________________________

Tek. Destek: Şifrenizi söylüyorum: küçük c, büyük a, küçük n, 7

Müşteri: 7 büyük mü, küçük mü?

___________________________

Müşteri: Nete giremiyorum. (dial-up dönemi)

Tek. Destek: Parolanızı doğru girdiniz mi acaba?

Müşteri: Tabi. Arkadaşımın girdiği parolanın aynısını girdim.

Tek. Destek: Arkadaşınızın girdiği parola neydi?

Müşteri: Beş yıldız.

___________________________

Tek. Destek: Hangi anti-virüs programını kullanıyorsunuz?

Müşteri: Windows

Tek. Destek: O anti-virüs programı değil efendim

Müşteri: Afedersiniz; inernet Explorer’dı.

___________________________

Müşteri: Çok büyük bir problemim var. Arkadaş bilgisayarıma bir ekran koruyucu koydu. Ama Mouse yi oynatınca kaboluyor ya!

___________________________

Tek. Destek: Buyurun efendim?

Müşteri: Eee! İlk defa mail gönderiyorum da…

Tek. Destek: Tamam! Ben size yardım edeyim.

Müşteri: Adresteki ‘a’ yı  yazdım da, çevresine daireyi nasıl çizeceyim?

___________________________

3 Yanıt to “Bu diyaloglar güldürüyor!”

  1. tubayolcu said

    slm
    komik gerçekten

  2. Lieclillah said

    emegine sağlık çok güldüm

  3. :))))

Bir Cevap Yazın

 
