SÜKÛTUN ÇIĞLIKLARI:.

Çığlıklarımız nostaljiye mahkûm olamaz. Nostaljilere mahkûm duygulardan ne hayır gelir. Bizim çığlıklarımız mazidir, haldir ve istikbâldir.

Namazla Yeniden Doğdum

Posted by Mecnûn 09/07/2007

 Yazar: Yaşar ALPTEKİN

Yayın Evi: Nesil Yayınları

____________________

“Üç yaşındayım. Namazdan önceki yıllarımı yaşanmış saymıyorum.”
“Eski hayatımdan bugüne pişmanlıklar, günahlar ve acılar kaldı.”
“Hidayet yolunda ilerlemek, Rabbimin bana bağışladığı en büyük lütuf…”
“Namaz, muhteşem bir ibadet, En Büyük Sevgili’yle buluşma.”
____________________
Ünlü manken ve sinema oyuncusu Yaşar Alptekin nasıl bir dönüşüm yaşadı?
Merhum Sakıp Sabancı’nın cenazesinde nasıl özeleştiri yaptı?
Hiç kimse yönlendirmediği halde niçin namaz kılmaya karar verdi?
İmanın, namazın ve Allah’a kul olmanın güzelliği, geçmişindeki her türlü çekicilikten nasıl daha cazip ve tatlı geldi?
Birçok gencin hayalini kurduğu şöhret, para ve eğlencenin zirvesindeyken neden hepsini terk etti?

3 Yanıt to “Namazla Yeniden Doğdum”

  1. seyyide kübra nur tuğçe said

    ALLAH İNŞALLAH KILMAYANLARADA NASİP EDER (AMİN)NAMAZIN BİR LEZZETİNİ ALSALAR BIRAKAMAZLAR AMA İŞTE NEFİS İNŞALLAH NEFİSLERE HAKİM GELİLER KILMAYANLAR İNŞALLAH ALLAH HERKESE O LEZZETİ TATMAYI NASİP EDER YAŞAR ALPTEKİNİN O ŞÖHRETLİ HAYATTAN O DİNİMİZİN DİREĞİ NAMAZI ANLATIŞINI OKURSANIZ İNANIN O LEZZETİN BİR DAMLASINDAN ALABİLİRSİNİZ İNŞALLAH BİR DAMLAYLA BAŞLAR SONRA OKYANUS OLUR:)

  2. hanife said

    s.a kitabı heycanla aldım ve sabırsızlıkla okudum gerçekten çok takdir ettim ve herkezede tavsiye ediyorum keşke bu duygular herkeze nasip olsada herkez bundan yararlansa.ve gözü hala kör olanlarında gözleri açılır inşallah ne mutlu yaşar alptekine inşallah onun yaşadığı duyguları hep ilk günkü heyecanıyla allah hepimize yaşamayı nasip eder inşallah .allah içimizden iman sevgisini eksik etmesin

  3. Mecnûn said

    Amin

Bir Cevap Yazın

 
