SÜKÛTUN ÇIĞLIKLARI:.

Çığlıklarımız nostaljiye mahkûm olamaz. Nostaljilere mahkûm duygulardan ne hayır gelir. Bizim çığlıklarımız mazidir, haldir ve istikbâldir.

Ey Sevgili-Uğur Işılak

Posted by Mecnûn 27/06/2007

5 Yanıt to “Ey Sevgili-Uğur Işılak”

  1. ayşe said

    TEK KELİMEYLE MUHTEŞEM VE MÜKEMMEL SİNİZ ALLAH HER KONUDA YARVE YARDIMCINIZ OLSUN.BEN BİR ANNE OLARAK SİZİ TEBRİK EDİYORUM ANNENİZ VE BABANIZI DA TEBRİKLER SİZİN GİBİ BİR EVLAT YETİŞDİRDİKLERİ İÇİN MAŞALLAH ….

  2. roma063 said

    hgdfdasfaa

  3. mürvet said

    En Sevgili

    Şavkın vurur her bir yandan
    Pervaneler geçer candan
    Cemalini gören yanar
    Güller solar hicabından

    Ey sevgili,ey sevgili
    Sen…
    En sevgilisin

    Ay gitsin sen doğ üstüme
    Bir ışık ver şu gönlüme
    Kalmadı gözlerimde yaş
    Al götür bitsin bu telaş

    Ne yaz kaldı ne kış ne güz
    Mekan yetim zaman öksüz
    Bir deruni hasrettir bu
    Vuslat olur bu mahzun yüz

    Ey sevgili,ey sevgili
    Sen…
    En sevgilisin

    Ay gitsin sen doğ üstüme
    Bir ışık ver şu gönlüme
    Kalmadı gözlerimde yaş
    Al götür bitsin bu telaş

  4. seyhmus said

    Allah razi olsun.O’nun ümmeti oldugum icin bir kere daha Allah’a sükrediyorum.Rabbim bizleri affetsin,O güzeller güzelinin sefaatine nail eylesin.

  5. yavuzhan vinçoğlu said

    sevigili uğur abi şu 3 günlük dünya da adam gibi adam olan 5-10-15-veya 20 adam vardır.ama sen bunların araında benim için ilk 3 sırada yer alırsın.
    senin ağzımda çıkan her kelime sanki karşıdaki düşmana > durun burası benim topragım diye bir mesaj iletiyorsun
    en çok sevdiğim özeligin bu abi
    en çok sevdigim sarkıolar ise >vallahı DÜNYANIN SONUNA GELİK >BİZ NEBİLEM BEĞİM BÜYÜK LER BİLİR <diyişin seni saygıyla gelam lıyorum

Bir Cevap Yazın

 
