SÜKÛTUN ÇIĞLIKLARI:.

Çığlıklarımız nostaljiye mahkûm olamaz. Nostaljilere mahkûm duygulardan ne hayır gelir. Bizim çığlıklarımız mazidir, haldir ve istikbâldir.

Enstrümantal-Mp3

Posted by Mecnûn 27/06/2007

*Aşkına

*Sen Yoktun


*Gönül Hun Oldu


*Sen Gidince -The seaside


*Risale


*Son mohikan -The last mohican


*Sonbahar – Yansımalar


*Gül – Rose


*Cesur Yürek -Braveheart Wallece Court


*Güllere Vurgunum


*Işık Süvarisi


*Braveheart -Theme


*The_Message-The_Message


*The_Message-The_Declaration


*The_Message-Fight


*The_Message-Entry_To_Mecca


*The_Message-Degira


*the sea


*unable to stay


*Mektubun olmasa


*Yiğidim


*Bir Güneş Doğuyor


*Güvercinler Konsunlar


*Hasret Gülleri


*Sen Varsın


*Ve Ala Seyyidina


*Sensin Gülüm


*Anadolu Alperenlerine – Ömer Faruk Tekbilek


*Kelebekler Sonsuza Uçar


*Bari sen unutma


*Bir güneş doğuyor 2


*Kalanların Ardından


*Bedir


*Gelseydin


*Uhud


*Mehmedim


*Battle of Stirling


*Beşinci Boyut


*Göç


*Ashab-ı Muhammed (sav)


*Ey Rahmeti bol


*Unutmak mümkün mü ?


*Faran Dağlarında Açan Sevgili


*Kaside-i Bürde


*Kırk yaşındasın


*Şemail


*Ağıt


*Allahu Allah


*Allahumme Salli


*Ben böyle olmamalıydım


*Beni Yalnız Bırakma


*Çağrı


*Canım Kabe


*Çeçen Marşı


*Chariots of Fire


*Göçtü Kervan


*İpek yolu


*Kervansaray


*Kervansaray 1


*Kervansaray 3


*Kervansaray 5


*Kervansaray 8


*Salavat


*Secret Garden


*Serzakir


*Silk Road


*Talaal Bedru


*Zakir


*O’ndan Sonra


*Ah dünya


*Bahar Düşleri


*Gam yükü


*Gelincik


*Çiçek Abbas


*Çimen


*Innilt


*Niye uyursun (göçtü kervan 2)


*Sirkeciden tiren gider


*Gel gör beni


*Kıyamet


*Medine


*Mekke’nin Fethi


*Na’t-ı Şerif


*Ummanında kaybolduğum nursun


*Yağmur


*Tevbe


*Sensiz Değil


*Ben böyle olmamalıydım


*Kırkıncı yıl


*O erler ki


*Gülümcan

Bir Yanıt to “Enstrümantal-Mp3”

  1. semih said

    çok güzel saol paylaşım için

Bir Cevap Yazın

 
