SÜKÛTUN ÇIĞLIKLARI:.

Çığlıklarımız nostaljiye mahkûm olamaz. Nostaljilere mahkûm duygulardan ne hayır gelir. Bizim çığlıklarımız mazidir, haldir ve istikbâldir.

Şehit Duası-Minik Dualar Grubu

Posted by Mecnûn 11/06/2007

13 Yanıt to “Şehit Duası-Minik Dualar Grubu”

  1. elif demir said

    MİNİK DUALAR GRUBU SİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM BÜTÜN CD LERİNİZİ ALDIM DERGİLERİNİZİN HER SAYISINI ALIYORUM YARIN GÖRÜŞÜRÜZ BYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

  2. slm ben şeyda gerçekten şehit duası çoooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel olmuş çoooook beyendim sağol ertuğrul erkişi

  3. ilayda said

    çooooooooook güzel ben hepinizi seviyorum başarılarınızın decvamını dilerim tüm cd lerinizi alıyorum daha çıkarsa allah izin verirse onları da alıcam(amin)=)

  4. nergis said

    mdg grubu…. mükemmel!!! hepinizi çoooooooooooooooooooooooooooooook hemde tahmin edemeyeceğiniz kadar çok seviyorum cnm arkadaşlarım benim…..

  5. ÖMER FARUĞUUMMM.... said

    sizi çook ama çookk seviyorum sizi ilahilerinizi sunumumuz geldiinde sölüorum ve ii not alıormmm ERTUĞRUL ABİ yüreklerinizee sağlıkkk allah yolunuzu açık etsinnn

  6. BÜŞRA said

    çok güzel bir site yalnız MİNİK DUALAR GRUBU BİR KERECİK MERSİNE GELSİN LÜTFEN.BUNUN İÇİN HEP DUA EDİYORUM

  7. BÜŞRA said

    ERTUĞRUL ABİ MERSİN’E GELİN LÜTFEN KORAY AYDIN STADI OLSUN LÜTFEEEEEEEN:(
    BEKLİYORUM:)

  8. canan Çağlar said

    Minik Duaların tümü gerçekten harika düşünülmüş bir proje.Ertuğrul Erkişi ve ekibi muhteşem bir iş başardılar.Başarılarının devamını diliyorum.

  9. HANDENUR said

    Minik Dualar Grubu,sizi çok seviyorum.İlahileriniz çok güzel.THANK YOU VERY MUCH O ALLAH adlı ilahiyi inleyemiyorum ama bundan eminim ki o ilahi de çok güzel.bir daha görüşmek üzere,İZMİR den sevgilerle HANDENUR.

  10. HANDENUR said

    pardon dinleyemiyorum

  11. merve said

    ÇOK GÜZEL BİR GRUP ALLAH ONLARIN KALBİNE GÖRE VERSİN KEŞKE BENDE O GRUPTA OLSAYDIM DİLLERİNE SAĞLIK

  12. kübra said

    aslında bende size herkesin yazdığı şeyleri yazacağım ama biraz farklı olsun istiyorum konuya ilk önce şöyle başlayayım aslında bu grup müslüman çocukların adına göre güzel bir şey ben de anladım ki bu grup bana çok güzel huylar edindirdi artık herşeye değer verebiliyorum yatmadan önce duamı ediyorum tüm çocukların huzurlu olmasını istiyorum ayrıca minik dualar grubunda ki herkese ömürleri boyunca güzel şeylere imza atmalarını temenni ediyorum ertuğrul erkişi ‘yle de gurur duyuyorum keşke ben de minik dualar grubun da olabilseydim ama bu imkansız neyse ben manisa dan kübra aslan yaşım 13 bu arada minik dualar sitesine de üyeyim herkesin mutlu olması dileğiyle

  13. melike said

    arkadaşlar allah sabır versin babasını kaybetmiş çocuklara.tabikide analarada yarabbim sen yardım et.

Bir Cevap Yazın

 
